Fastum för felanmälan från 1:e oktober 2021

Fastum för felanmälan från 1:e oktober 2021

Från och med den 1:e oktober 2021 ska medlemmar i vår förening göra felanmälan till Fastum genom att ringa telefonnummer 90220 (information om felanmälan via webbformulär kommer senare). Vi har skrivit ett avtal med Fastum för felanmälan och jour, där vi tidigare hade Sjödalens. Man ska alltså inte kontakta Sjödalens längre, utan bara Fastum.

När man gör en felanmälan ska det vara tydligt om den gäller föreningens eller hushållets ansvarsområde. Om det uppenbart gäller ett ärende som är hushållets ansvar så kommer hushållet stå för kostnaden, i annat fall avgörs det av föreningen och Fastums fastighetstekniker om föreningen ska ta kostanden eller ej.

Ovan hantering betyder också att nuvarande systemet via Zendesk fasas ut och försvinner. Vill man ta kontakt med styrelsen för andra ärenden än rena felanmälan gör man det på email info@brfsnofjallet.se

Kommentarer är stängda.